Tuesday 6 March 2012

esok ada exam penting nih !! :O

esok , ada exam yg penting utk dihadapi . mmg malas btol lah ujian2 nih . tapi nak wat cmne . ujian nih lah penentu masa depan aku nanti . btw , aq dh study matematik . form 3 punye daa . ada ke masuk dalam exam nanti . hmmm , si dia dah mula merindui aku . dye dah tepon pun . dye igtkan aku dh start exam . so , dye juz ckp gudluck jer . xdenye nak kiss2 bagai . ntah pape . xyah nk over sgt lah kan . kte masih muda . masih jauh lagi perjalanan yang nak ditempuhi . hmm , dh 2 hari xdtg skola . mesti byk pelajaran yg dah tertinggal . ade sesiapa nak ajar ? harapan ! dorg sume kononnya busy lah ape lah . cbe kalo dia ade . mesti dye akan ajar punye . alah ! rindunya kat si dia ! i lovu u so muchh sayanggg ! <3

harap2 dye skrg blaja ngan bai kat sane . huda pun sme . dh lme x calling2 aku kat sini . dah la lama x jumpa . lame xdgr suara dye yg merdu tuh . eceyh . aq harap nanti ble dye balik , leh gi jalan2 sesama . farhana pun sme . kenapa ko lme x sms or call aku . aku rindu sgt dgn korg sume ni tau . korg nih mmg x adil . sume dpt msuk asrama . aq pun nk jugak . tp , nk wat cmne kan ? dh nasib masing2 . aq kan xde pmr . x mgkin dpt masuk asrama bagai .
ok lah , smpai sini je aq menaip . lain kali jumpa korg lagi okay ? bye2 . see u tomorrow . i love you <3


















No comments:

Post a Comment