Tuesday 6 March 2012

The EXAMINATION !! :O

ok , guess what ? aku tak datang sekolah pun hari ni . tak amik ujian pun . haishh . nanti mesti dapat no last kowt ? apa lah aku nih . ujian pun x amik . bahasa melayu je pun . tu pun xnak dtg skola . aku sekarang dekat tempat keje mak aku . main2 ngan adik adam aku lah . dye adik angkat aku sekarang . hehe . asyik2 tgopk mr bean , tom and jerry jer . ape lah dik adam nih . aq bosan btol tgok cartoon jeh dari tadi . skrg niyh , dye ngan kakak tiri dye tgh pegi jemput mak diorang dr rumah ke tempat keje . mak dye tadi mASAK kat uma . so , dye dtg lewat g keje . tu yg mak dye mintak tolong kakak tiri dye jemput dye kat umah .

ok , lagi 2 hari lagi , cuti sekolah akan bermula . aku akan gi rumah farhana , jumpa si dia . and jumpa HUDA ! of coz ! mesti huda rindu sgt ngan aku sekarang nih kan ? mesti dye akan bce blog aku nih nanti . sbb dye cakap blog aq nih mmg best gler . haha . asyik sbut nme dye jer mmg lah best . huhu . dah lme x jmpe dorg sume kan . dorg mesti rindu sgt ngan aku nih . yelah , aku kan best ! haha . perasan ! i love them all . aku lepas nih nak tido . tadi bru jer lepas makan nasi goreng bibik . sedap ! ade sup lagi ! aku suapkan adik adam sekali tadi . dye kata sedap ! dah lapar sangat lah tu . selalunya pukul 10 pun dye belom lapar lagi . sekarang dh kelaparan sangat . yelah , belum makan dari rumah agaknya . tu yang lapar sgt tuh ! :) ok itu saja untuk kali nih . jumpa lagi di lain hari ya ?
bye2 see you again :-*







No comments:

Post a Comment