Thursday 24 May 2012

Facebook Kesayangan menjadi Platform untuk saya Meluahkan Segalanya


" salah ke kalau kita menyukai seseorang ?
kita suka tak bererti cinta tetapi cinta memang bererti suka .
saya suka dia tapi tak pasti sama ada itu adalah cinta ?
sebab cinta saya sememangnya khusus untuk Allah , Rasulullah , Pelajaran dan Buku-buku Berilmiah . "


" sekarang nih Afiq Abdul Latif pandai main 'like' jer .
comment ? jarang sekali .
plus , pandai main poke jugak .
hehehe :D
teruskan minat anda .
btw , jgn tinggalkan drum jugak ehh ?
suka tgok cara kamu bermain . :)
u can improved it and u always can , bro !
CAYALAH ! ~~ "


" okay , selepas penat seminggu berusaha untuk mencari maksud 'scrumptios' , akhirnya aku sudah tahu apa maknanya .
rupa-rupanya , maksud dia 'lazat' !
perkataan bukan main power ! rupanya bererti lazat !
wahh 3x .. kreatif betul si penulis/pengarang untuk novel yang aku baca ni .
thanks to her , sebab dia lah yang jadi pemangkin untuk aku berusaha mencari erti di sebalik ayat yang unik ini .
Alhamdulillah , jumpa juga maknanya akhirnya ! "
;D  




seungkap kata yang mampu mengubah perspektif anda terhadap blog kesayangan saya ini : ~~


( so , ini lah antara status-2 dan post-2 saya di facebook . facebook ialah sejenis laman sosial yang menarik untuk berkongsi luahan rasa , pengalaman dan sebagainya . manfaatkannya untuk kebaikan diri anda sendiri dan juga orang lain . Sekian , terima kasih semua kerana sudi untuk membaca post yang terbaru di blog saya ini . teruskan minat anda . sya pasti suatu hari nanti , sedikit sebanyak petikan dari post ni akan menjadi rujukan dan panduan untuk anda juga . Insya-Allah . Amin Ya Rabbal Al Amin . ) 












 











No comments:

Post a Comment