Saturday 7 April 2012

Assalamualaikum ! :)

mulai hari ini , aku dah ada Account Twitter Ku Sendiri !!!
siap ada background yang cantik gila !! bunga daisy ~ harap korg akan suka .
aku sukakan bunga daisy .
antara ciri-2 daisy yg menyebabkan aku jatuh hati padanya adalah :

1- dia tidak mempunyai duri yang menyakitkan hati atau mencederakan aku .

2- dia mempunyai batang yg tebal yang membuatkan ia sekuntum bunga yg tabah dan kebal .

3- dia mempunyai daun yang lebar tetapi tidak melekat pada batangnya menyebabkan ia dapat memisahkan antara kehidupan peribadi dan sosial .

4- dia mempunyai kelopak bunga yang sangat cantik dan berwarna sgt indah seperti pelangi .

smua yang melihat , pasti akan tertarik dan terpegun melihatnya . terdorong juga untuk melihatnya utk kali kedua dan lebih lama lagi .
semua ciri-2 bunga daisy adalah seperti aku . kerana itu , aku menyukainya . umpama bunga yang dipetik dan ditanam semula daripada syurga ke bumi . indah sungguh keajaiban dan ciptaan Allah . I LOVE DAISY FLOWER VERY MUCH ! <3 <3 <3

that's why , aku memilih tema utk background twitter aku as a daisy flower background . look sweet and very beautiful . i hope u will like it if u see my profile . love u guys and girls ! ;D :* ^_^














No comments:

Post a Comment